maandag 16 februari 2015

Lush Ocean Salt Gezichts- & Bodyscrub

Met kerst kreeg ik de Ocean Salt gezichts- & Body Scrub van LUSH en het eerste wat ik deed was de verpakking open maken en ruiken. Gelijk kwam de geur van zon, zee en strand me tegemoet en had ik onwijs veel zin om naar een tropisch oord te gaan. Samen met de prachtige blauwe en groene kleuren die op de oceaan lijken wilde ik gelijk onder de douche springen om deze ocean salt scrub uit te proberen.



De scrub zin een normaal zwart potje (die van mij is gemaakt door Rafal, dankjewel!) en heeft als belangrijkste ingrediënten: zeezout, biologische limoen en avocadoboter

Op je huid voelt de scrub lekker stevig aan, maar als je hem goed verdeeld lijken de scrubdeeltjes wel te verdwijnen. voor het gebruik hebt niet zo veel nodig, één keer met je vinger er doorheen is al meer dan genoeg.  Ik gebruik hem nu vanaf kerst ongeveer elke douchebeurt en hij is nog voor driekwart vol :). Wel heb ik gemerkt dat je hem echt goed moet afspoelen anders blijft je huid nog lang plakken. Na het scrubben ziet mijn huid er lekker fris uit en door de avocadoboter die erin zit ook nog eens lekker zacht. 

+                                                                      -
* Ruikt lekker                                                  * Duur
                * Ziet er mooi uit                                             * Prikt in je ogen
* Gaat lang mee                                                           
* Doet wat hij moet doen                                             

Omdat de scrub van Lush is, is hij wel wat prijzig (12,95 voor 120g en 23,50 voor 250g), maar naar mijn mening is dit het helemaal waard. De scrub is hier te bestellen en te koop in elke Lush winkel.

Zijn jullie ook zo'n fan van deze scrub? Of juist niet?

Liefs, Emma

1 opmerking:

  1. Ik vind die echt heel fijn! Maar er zijn wel nog fijnere van Lush die ook niet prikken liefs

    BeantwoordenVerwijderen