dinsdag 20 januari 2015

Happiness is... ME time


Nu voor veel mensen de tentamens er weer aan komen is iedereen wat meer gestrest dan normaal. Ik ook! Als je een hele dag keihard hebt zitten blokken voor je tentamens is het goed om 's avonds even heerlijk te relaxen, me time te hebben en even helemaal niet meer aan die verdomde tentamens te denken. 

Er zijn een heleboel verschillende manieren waarop je je weer helemaal relaxt en herboren kunt voelen en bij iedereen gaat dit anders. Wil je weten hoe ik een relax-avondje hou? Lees dan door :)

Als eerste zet ik een lekker muziekje op en verruil ik mijn kleding voor een heerlijke pyjama of joggingbroek. In strakke kleding kun je niet relaxen! 
Blijf ik op mijn kamer dan zing ik meestal mee met de muziek en laat me even helemaal gaan, alsof ik in een vol ziggo dome sta te spelen haha. Als na een tijdje mijn keel zeer begint te doen maak ik beneden een lekkere grote kop thee, pak ik wat lekkers en ga terug naar mijn kamer. De kans is groot dat ik onder mijn dekens kruip en mijn favoriete serie op zet (Op dit moment Hart of Dixie). 
Terwijl de aflevering laadt smeer ik een maskertje op mijn gezicht zodat ik eruit zie als een groen monster. Terwijl het masker opdroogt, drink ik mijn thee en kijk de aflevering tot ongeveer de helft. Mijn gezicht staat nu zo strak dat je bij elke beweging het maskertje hoort kraken, tijd om het eraf te halen dus. 
Met mijn ultraschone gezicht kijk ik de aflevering af en start ik waarschijnlijk een nieuwe. Een relax avondje van 40 minuten is natuurlijk wel een beetje kort.
Om een uur of 10, half 11 verruil ik mijn laptop voor mijn boek (Ik ben Pelgrim), poets mijn tanden en ga voor het slapengaan nog even lezen. Normaal gesproken val ik rond een uur of half 12 in slaap en ben ik de volgende morgen weer helemaal zen om aan een nieuwe dag leren te beginnen! 

Het is dat wij geen bad thuis hebben maar anders was ik zeker ook nog in bad gegaan met zo'n overheerlijke badbal van de LUSH!
Natuurlijk zijn er nog een heleboel andere manieren om weer helemaal relaxt te raken, maar dit is de manier waar ik altijd heel gelukkig van word
:)

wat doe jij op een relax / me time avondje?

Liefs, Emma

3 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik ga gezellig met mijn familie en veel chips tv kijken of ik ga met kaarsjes aan op mijn kamer bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heel leuk artikel! Ben nu wel toe aan een relax avondje haha

    BeantwoordenVerwijderen