vrijdag 2 januari 2015

Hello 2015!

HAPPY NEW YEAR!

Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige NYE hebben gehad en dat alle ledematen er nog aanzitten.

2015 wordt voor mij een jaar van niet zeggen maar doen. Er zijn een aantal dingen die ik dit jaar wil bereiken en ik kan er een hele waslijst van maken maar dat heeft geen zin, daarom heb ik vier dingen uitgekozen waar ik mij dit jaar op ga focussen. En ook al weet ik nu misschien nog niet precies hoe ik dat ga doen, ik heb een heel jaar om dat uit te vogelen :)

1. 
Dit jaar wil ik een Youtube account starten. Omdat ik best wel onzeker ben over mezelf is dit een grote stap, toch denk ik dat het goed is om deze stap te nemen en mezelf een beetje uit mijn comfort zone te halen. Ik weet nog niet wanneer ik dit ga doen aangezien ik nog geen spullen of iets heb, maar het gaat sowieso gebeuren dus stay tuned!

2.
Ook wil ik wil mijn Propedeuse halen! Binnenkort is mijn tweede tentamenweek en met sommige dingen heb ik best wel wat moeite (lees: een Engels boek vertalen en samenvatten), maar omdat ik mijn studie super super leuk vind, weet ik zeker dat dit wel gaat lukken... Of dit nu aan het einde van het eerste jaar is of begin het tweede.

3.
Sinds ik mijn blog in oktober ben begonnen had ik het idee van: ik kijk wel waar het schip strand. Nu, 3 maanden later heb ik besloten dat ik het zo leuk vind dat ik er serieus mee door wil gaan. Ook al is mijn budget niet zo groot dat ik bakken met make-up kan kopen om die te reviewen, ik vind het schrijven heerlijk. Daarom komen er vanaf nu sowieso twee artikelen per week online, starting now!

4.
Mijn eigen domeinnaam. Als ik mijn blog echt door wil zetten wil ik mijn eigen domein hebben. Nu is mijn blognaam (vind ik zelf) iets te lang dus ben ik nog aan het denken over een kortere naam, maar heb ik die dan heb ik mijn eigen domein :)

Deze vier goals gaan het dit jaar worden :). Ik ga maar gelijk beginnen met het opstellen van een lijst met artikelen die ik nog wil schrijven voordat de bekende bloggersblock zich weer meldt!

Make it your best year yet!

Liefs, Emma





Geen opmerkingen:

Een reactie posten