maandag 17 november 2014

Kruidvat & Etos Make-up Haul

Ik ben vanmiddag even lekker naar de Kruidvat en Etos gegaan en heb een aantal leuke make-upjes gekocht die ik graag wil laten zien. Ik weet dat veel mensen dit soort dingen via een filmpje doen, maar ik maak er lekker een post van ;)

Ik had een aantal dingen nodig en sommige spulletjes wilde ik gewoon heel graag uitproberen.

So, hopelijk hebben jullie net zoveel plezier met lezen, als dat ik had met kopen!













Het MUA Winter Forest Matte Collection oogschaduw palette €5.99.
Ik zag dit palette online en was meteen verliefd op de blauwe kleuren die er in dit palet zitten. Mijn hoofd maakte al verschillende combinaties dus toen ik in de Kruidvat een MUA stand zag waar dit palette in stond, lag het bij de kassa.















De Catrice Gel Eyeliner waterproof €3.99.
Omdat ik geen held ben met eyeliner maar het wel altijd heel mooi vindt staan, heb ik deze meegenomen in de kleur 010 Black Jack With Jack Black. Dan kan ik weer lekker oefenen haha. De eyeliner is waterproof dus kan ik door de regen naar school fietsen en zou het geen probleem moeten zijn. Ik ga het uitproberen ;)














Catrice Prime and Fine Mattifying Powder waterproof  €4.99.
Eigenlijk wilde ik loose powder maar die kon ik nergens vinden (ideeën?), dus ben ik voor deze pressed powder gegaan in de kleur 010 translucent omdat ik hem prima vond werken en ik had hem nodig.
















Essence precise eyeliner brush  €1.39.
Bij mijn gel eyeliner had ik natuurlijk een kwasje nodig... En omdat ik niet kon wachten tot mijn ZOEVA kwasten binnenkomen (JAAAAAA, EINDELIJK) heb ik deze maar even meegenomen want, kwasten kun je nooit teveel hebben toch?
















De Miss Sporty Fabulous Lash mascara  €1.99.
Ik ben dol op budget mascara's. Goedkope mascara's doen het wat mij betreft even goed als dure. Ik heb deze mascara meegenomen in de simpele kleur 001 black.
















Etos Matt Finish lipstick  €2.99.
Ik ben dol op lippenstift, en dan wel rood. Maar ik vond dat ik een keer iets anders moest proberen, dus heb ik deze lipstick meegenomen in de kleur 005. Deze kleur is meer een roze tint dus ik heb de stap niet al te groot genomen. Terwijl ik dit schrijf, de lipstick op heb en een cup a soupje aan het drinken ben, geeft de lipstick wel af maar blijft de kleur heel mooi zitten. 


Met deze nieuwe producten in mijn stash kan ik binnenkort weer lekker gaan reviewen en nieuwe posts maken :)


Sorry dat ik de producten niet zelf gefotografeerd heb, mijn camera kabel is nog steeds weg :(



Liefs, Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten