maandag 10 november 2014

Must Watch Youtubers

Iedereen kijkt wel naar youtube filmpjes. Of het nu beauty, fashion, humor of wat dan ook is. Omdat ik zelf een youtube-verslaafde ben zet ik hier mijn favoriete accounts op een rijtje.

Zoella















Zoe Sugg begon in 2009 met een youtube account en heeft nu al 6 miljoen subscribers! Zoella's filmpjes gaan over beauty, fashion, lifestyle en al het andere dat haar interesseert. Door haar vrolijke manier van praten en het vele lachen kan ze je humeur zo weer de goede kant op draaien. Zelf krijg ik altijd heel veel inspiratie als ik naar haar filmpjes kijk :)


Tanya Burr












Tanya Burr is net als zoella iemand die dol is op beauty en er graag over praat. Ze maakt verschillende looks gebaseerd op famous people, of ze verzint ze gewoon zelf. Naast deze beauty filmpjes maakt ze vlogs van bijna alles wat ze doet. Tanya heeft een eigen beauty lijn die te koop is bij de Engelse Superdrug en online :)


Thatcherjoe















Even geen beauty meer, maar humor. Het broertje van Zoella heeft zijn eigen account en maakt geweldige filmpjes. Van de Innuendo Bingo tot verschillende pranks op zijn roommate. Joe ziet overal de humor van in and is living life to the fullest! O, en hij is geweldig in het nadoen van andere mensen of characters.


 Tess Christine














Met haar awesome Get The Look filmpjes maakt Tess looks na van beroemde personen of serie characters. Verder is het (weer) veel make-up looks en fashion videos. Tess maakt ook veel DIY filmpjes voor halloween en andere leuke dingen :)



Pentatonix











Muziek! Deze groep doet alles acapella. Één persoon beatboxt en doet de instrumenten en de andere zingen de teksten. Heel gaaf! Met hun eigen kerst cd kom je nu al helemaal in de stemming voor kerst. Een aandrader: The Evolution of Music.


Tyler Oakley











Kletsen en veel lachen, dat is wat Oakley doet. Een tijdje heeft hij elke week een Que en Slay gedaan waarin hij vragen van kijkers beantwoord. Tyler praat gewoon lekker tegen zijn camera en vertelt ons wat hij zoal doet, al is het niet altijd even serieus ;)



Fun For Louis














Louis Cole oftewel Fun For Louis reist de hele wereld rond en maakt de mooiste en gaafste shots! Dan zit hij weer in India en zo is hij weer in New York. In zijn filmpjes doet hij de gaafste dingen en neemt je overal mee naar toe. 





Dit zijn mij favoriete Youtube accounts waar ik altijd naar kijk als ik even niets te doen heb of niet me niet zo lekker voel.

Waar kijken jullie graag naar?

Liefs, Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten