donderdag 27 november 2014

Loving: Rimmel Kate Moss Lasting Finish Matte lipstick

I love lipstick! En dan vooral (semi) matte lipstick. Ik ben dan ook een grote fan van de Kate Moss lipsticks bij Rimmel London. Ik heb zelf twee van de zes matte kleuren namelijk de 105 en de 107. 

















105, 107

De 105 is een nude kleur die voor alles en iedereen geschikt is. De kleur is licht en lekker makkelijk om aan te brengen en kan het hele jaar door gedragen worden. Ik gebruik deze kleur vaak voor dagjes school of als ik even niet zoveel tijd heb voor mijn make-up.

De 107 is een dieprode bordeaux kleur. Het is een prachtige kleur voor de winter en de herfst. Omdat de kleur wat donkerder is, vind ik hem altijd wel gewaagd om te dragen maar daarom ook juist zo leuk. De 107 is perfect voor een avondje uit eten of gewoon voor school als je net als ik wel eens zo'n bui hebt waarin je denkt: vandaag is lippenstift dag haha.



















De lipsticks hebben een rood omhulsel met het 'teken' van Kate Moss op de voorkant en het Rimmel logo bovenop. Een simpele maar mooie verpakking.
De lipstick droogt je lippen niet uit en blijft een aantal uur goed zitten. In de lipstick zit een subtiel klein glansje, maar over het algemeen is hij goed mat.
De lipsticks zijn bij bijna alle drogisten te verkrijgen voor €9.99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten