woensdag 5 november 2014

What's On My Mind?

Yes! Mijn tentamens zijn voorbij. De uitslag laat nog even op zich wachten, mijn gevoel is per tentamen heel verschillend... Maar goed, we zien wel wat ik er van gebakken heb.
Goede nieuws is dat ik weer lekker kan gaan schrijven en ik me niet meer op mijn kamer hoef op te sluiten om alles in mijn hoofd te krijgen.

Aangezien ik de afgelopen tijd niet zoveel geld te besteden had om nieuwe make-up uit te proberen (hier komt gelukkig snel verandering in), besloot ik een post te maken die helemaal niets met beauty of wat dan ook te maken heeft, maar om gewoon even alles op te schrijven wat er in mij om gaat en mijn hart te luchten.

Zoals ik al zei had ik afgelopen week mijn allereerste tentamenweek. Erg spannend omdat ik niet precies wist wat ik van sommige vakken moest verwachten. Na veel leren en gebaren oefenen dacht ik dat ik er wel klaar voor was en had ik zoiets van: ik kan dit, dit gaat lukken! Na mijn eerste tentamen was dit gevoel compleet verdwenen en kreeg ik toen 's avonds weer thuis was een kleine paniekaanval over de nog resterende tentamens. Gelukkig ging de rest wel goed en heb ik daar denk/hoop ik wel een goed cijfer voor.

Door alle stress van de afgelopen weken vind ik dit schrijven heel rustgevend. Kopje thee erbij, koekje erbij, zometeen een afleveringetje Friends kijken en ik ben weer helemaal relaxt :)
Wat ik zo heerlijk vind aan  mijn eigen blog, ook al ben ik pas net begonnen, is dat ik helemaal mezelf kan zijn. Ik kan posten over alles wat ik zelf wil, ik kan volledig mijn eigen mening geven (in het openbaar doe ik dat niet zo snel) en als ik even niet zo'n behoefte aan iets heb doe ik het lekker niet. Het is mijn eigen stukje en ik ben er de baas over. Heerlijk!
Goede reviews schrijven is nog best wel lastig, maar een superleuke uitdaging. Van elk geschreven artikel leer je dingen beter te verwoorden en je artikels zo te schrijven dat het leuk is om te lezen.

Ik ben momenteel bezig met een schema om 3 artikelen per week te plaatsen (maandag, woensdag en vrijdag) en ik hoop dit snel in werking te kunnen gaan zetten :). Nog een beetje vooruit werken, nieuwe dingetjes ontdekken/kopen en alles moet goed komen, toch?

Verder, Ik ben dol op de herfst, maar dan niet die dagen dat alles helemaal grijs is (zoals vandaag). Geef mij maar zo'n dag als 1 november. Het was zaterdagmiddag en ik fietste heerlijk in mijn korte mouwen! naar de manege om een uurtje te rijden. Ik weet dat dit niet helemaal normaal is haha, maar heerlijk was het wel :).

Als laatste ben ik aankomend weekend een weekendje in Drenthe met mijn familie :) Gezellig met mijn hele familie (35 man) een heel weekend, kletsen, shoppen, bij de openhaard zitten, BBQen en nog veel meer leuke dingen. En omdat maandag mijn nieuwe schoolblok begint kunnen al mijn schoolspullen lekker thuis op mijn bureau blijven :)

Liefs, Emma





Geen opmerkingen:

Een reactie posten