vrijdag 12 december 2014

Mijn kerst met pinterest

Ik ben een groot fan van Pinterest. Er zijn genoeg dagen die ik op die site doorbreng. Van te schattige jurkjes tot kerst DIY, ik zoek alles op. En omdat het bijna kerst is, leek het mij een leuk idee om mijn favoriete kerst pins met jullie te delen :)

1. DIY


Ik ben dol op kerstversiering kopen, maar misschien vind ik de laatste tijd het zelf maken ervan nog wel leuker. Het is wat origineler en je kan je eigen fantasie en creativiteit volledig in kwijt. Die stockings zijn awesome! Als ik alle spullen bij elkaar heb gevonden wordt dat mijn volgende projectje :)

2. Kleding

Wie wilt er nu niet op eerste kerstmorgen, bij het kerstontbijt heerlijk in zijn pyjama zitten? Met deze onesie kan dat volledig in style! Ook is dit de tijd van beenwarmers, ze zijn er in alle soorten kleuren en printjes, maar deze met schattige rendiertjes erop zijn helemaal perfect voor de feestdagen. Het jurkje is een perfect jurkje voor een kerst diner, heel kerstig en toch lekker comfy.

3. Nagels

Elk jaar dat eeuwige saaie rood op je nagels, dit jaar wordt het eens wat anders. Maak gemakkelijk kerstman riemen of cadeau strikjes om eens af te wisselen... Of maak eens awesome rendieren op je nagels. Complimentjes gegarandeerd ;)

4. Eten

Kerst staat bij veel mensen in het teken van met elkaar eten en gezellig hapjes/snacks maken. Ik vind de fruit Grinch snackjes super cute en te makkelijk! De kerstboom, van crispy rice, ziet er ook super leuk uit maar volgens mij zit je na één hap helemaal vol haha. 


Dit is een beetje hoe mijn perfecte kerst eruit zou zien :), het enige wat nog mist zijn mijn vrienden en familie. Gelukkig zie ik die genoeg de komende tijd :)

hoe ziet jou perfecte kerst eruit?

Liefs, Emma


Geen opmerkingen:

Een reactie posten