woensdag 3 december 2014

Zoeva Rose Golden Luxury Set

Eindelijk zijn ze (nu al 2 weken haha) binnen! Mijn ZOEVA kwasten. Ik bestelde de Golden Rose Luxury set. 8 kwasten met een prachtige golden rose kleur. Bij de set krijg je een handig make-up tasje en een wat grotere zak waar je je make-up makkelijk in kunt vervoeren. Na twee weken uit proberen ben ik meer dan tevreden :)


De set bestaat uit 5 kwasten voor je gezicht en 3 kwasten voor je ogen. Perfect voor de daily basis dus.

102 Silk Finish
De eerste kwast van de set is een foundation kwast. De kwast heeft een ronde bovenkant waardoor hij vloeibare foundation gemakkelijk en even blend en je geen masker effect krijgt. Ik ben dol op deze kwast, sinds ik deze kwast gebruik zie ik een duidelijke vooruitgang in mijn make-up en blenden zelfs wat dikkere foundations (die ik eerst gewoon niet egaal op kreeg) gelijk in.


106 Powder
De naam zegt het al, dit is een poeder kwast. Hij heeft een lekkere grote ronde vorm waarmee poeder aanbrengen heel makkelijk wordt. Je dept je kwast in de poeder, strijkt hem één of twee keer over je gezicht en klaar. Hoe makkelijk :)


110 Face Shape
Deze kwast is bedoeld voor het contouren van je gezicht. Ik gebruik de kwast daar eigenlijk niet voor omdat ik niet echt aan contouren doe. Ik ben er een ramp in... Ik gebruik deze kwast meer als ik op een iets groter oppervlak concealer wil aanbrengen.
142 Concealer Buffer
De 142 is een concealer kwast. Een rond kwastje waarmee je redelijk precies concealer kunt aanbrengen. Omdat de kwast niet heel klein is camoufleert hij ook een stukje om de oneffenheid, maar zelf vind ik dit heel fijn omdat ik vaak nogal een rode huid heb.


127 Luxe Sheer Cheek
Dit is een blusher kwast. Omdat ik eigenlijk geen blusher gebruik, gebruik ik deze kwast ook niet echt (daarom is hij nog zo mooi schoon).

227 Luxe Soft Definer
We zijn bij de oogkwasten aangekomen. Dit is een blending kwast die je oogschaduw in elkaar laat overlopen en de harde lijnen netjes wegwerkt. Dit is mijn eerste 'echte' blending kwast en ik ben er dan ook zeer tevreden mee!

231 Luxe Petit Crease
Bij oogkwasten hoort natuurlijk een crease kwast. Deze kwast kan met zijn puntige uiteinde oogschaduw makkelijk in de crease aanbrengen voor een smokey effect. De kwast is lekker zacht en prikt niet op je ooglid.

317 Wing Liner
De laatste kwast van deze fijne set is een kwastje voor het aanbrengen van een strak lijntje eye liner of oogschaduw. Door de dunne lijn kan je hier een perfecte 'wink' mee maken (al moet ik daar nog wel even mee oefenen), of een dun lijntje om je oog zetten.


Dit zijn alle acht de kwasten uit de Golden Rose Luxury set. Ik ben, zoals ik al zei, heel tevreden over deze set en gebruik hem dan ook dagelijks. De Golden Rose Luxury set kost €65,00 zonder verzend kosten en is online te bestellen op de website van ZOEVA.

Liefs, Emma













Geen opmerkingen:

Een reactie posten