maandag 8 december 2014

Whats on my Mind #2

Yes, het is weer december! Een van mijn favoriete maanden van het jaar :). Mijn kamer is dan ook alweer helemaal christmassy en vol met kaarsjes die elke avond aan gaan haha.

Af en toe heb ik van die dagen dat je gewoon volledig inspiratieloos bent. Ik weet dan niet waar ik over moet schrijven, en heb ik eindelijk een onderwerp bedacht dan heb ik geen idee hoe ik moet beginnen of wat ik er überhaupt over kan schrijven. Daarom is deze 'serie' ontstaan, dan kan ik gewoon beginnen met wat in me opkomt en dan vloeit er vanzelf een heel verhaal achteraan. Heerlijk!
Ik ben trouwens uit mijn fijnste broek gescheurd L. Ik denk dat ik geen nieuwe broek ga kopen maar één of twee jurkjes, aangezien die beter bij mijn figuur passen, door die verdomde, sorry vervelende, brede heupen.

Maar december is niet alleen maar kerst en lichtjes. Afgelopen vrijdag was het 5 december en dat betekent pakjesavond! Ik vierde dit thuis bij mijn ouders en zusje samen met mijn opa en oma :) Hoewel we pas om negen uur konden beginnen omdat ik daarvoor nog moest werken, was het een hele gezellige avond. We hadden van tevoren lootjes getrokken en iedereen moest een cadeau kopen van ongeveer 15 euro en een chocoladeletter. Ik kreeg wat bovenaan op mijn lijstje stond: Het boek Girl Online van Zoella! Nu, 3 dagen later, ben ik al bijna op een derde en I LOVE IT! Het hele boek schreeuwt ZOELLA en het leest zo lekker dat ik, terwijl het engels is, het gewoon ’s avonds in bed kan lezen als ik moe ben.

Nu heb ik niet zoveel gepland staan voor de rest van december naast de feestdagen, gewoon een lekkere maand om het jaar goed af te sluiten en me op het nieuwe jaar te verheugen. Wel ga ik met oud en nieuw naar Terschelling om daar het nieuwe jaar in te luiden en te paard over het strand te crossen! maar niet te gelijk natuurlijk ;p

Sinds mijn blog alweer twee maanden 'oud' is, ga ik het steeds leuker te vinden en er serieuzer aan werken. Ik begon It’s A Lovely Lifestyle met het idee van, we zien wel waar het schip strand, en ik had ook zeker niet gedacht dat ik twee maanden later met steeds meer plezier zou gaan schrijven. Hoewel ik af en toe dus even helemaal geen inspiratie heb, zijn er ook (gelukkig) genoeg dagen waarop ik denk: Ooh, dat zou ik moeten uitproberen en reviewen. Meestal ben ik zo blond om mijn ideeën dan niet op te schrijven en te denken dat ik ze wel onthoud, maar als ik dan ’s avonds in bed lig en het idee terug probeer te halen gaat dat nauwelijks. Maar goed, het gaat steeds beter, ik ga steeds meer nadenken over wat ik wil met mijn blog en hoe en ik wil nog lang niet stoppen met bloggen!

Liefs, Emma









Geen opmerkingen:

Een reactie posten