maandag 27 oktober 2014

20 facts about me!

Hi!

Ik ben nu al een paar weken bezig en na mijn intro post heb ik helemaal niets meer over mijzelf verteld, niet eens een foto geplaatst! Shame on me!
Vandaag dus een 20 facts about me post om jullie iets meer over mijzelf te vertellen.

1. ik rij al acht jaar lang paard
en doe dit nog steeds met heel veel plezier :)
2. Ik heb twee jaar op kickboksen gezeten
Helaas heb ik daar nu geen tijd meer voor vanwege mijn studie, maar ik wil heel graag een andere sport gaan doen want ik mis het...
3. Ik studeer voor gebarentolk
Ik ben net begonnen aan het eerste jaar en vind het super leuk en heb een geweldige klas!
4. Ik ben Pinterest verslaafd
Ik kijk hier zo vaak op. Voor blog ideeën, lekkere healthy snackjes en nog veel meer ;)
5. Ik ben een rommelkont
Opruimen... Ik kan het gewoon niet
6. Ik ben dol op chocola!
ach ja, welk meisje niet toch?
7. Mijn kamer staat vol met lekkere geurkaarsjes
Heerlijk, 's avonds op mijn kamer zitten en series kijken of bloggen... Ik doe alles met mijn kaarsjes aan.
8. Ik ben verslaafd aan series
Friends, PLL, Switched at Birth, Arrow, Teen Wolf. Ik kijk het allemaal.
9. Mijn favoriete vakantie eiland is Patmos
Patmos is een klein Grieks eilandje waar het altijd lekker warm is en het heeft de lekkerste stranden ! Give me my summer back!
10. Mijn favo winkels zijn forever 21, H&M en Hollister
Ik ben dol op shoppen! Helaas zit de forever 21 niet in Utrecht maar sinds ik mijn gratis OV heb kan ik er makkelijker naartoe, Jippie! H&M is mijn standaard winkel, mijn halve kledingkast komt daar vandaan haha. Hollister is mijn verwen winkel. Ik vind het eigenlijk te duur, maar als ik een keer veel geld heb of er is sale ga ik altijd even kijken... En je krijgt zo'n leuk tasje!
11. Ik ben dol op alles wat met fashion en beauty te maken heeft
Daarom ben ik deze blog begonnen nietwaar.
12. Ik kan niet liegen
Ach ja, eerlijkheid duurt het langst.
13. Ik ben dol op foto's kijken 
Oude vakanties, feestjes, wat dan ook... It brings back the memories.
14. Ik heb nog nooit één sigaret gerookt
Goed hè!
15. Ik ben dol op lezen
Voornamelijk thrillers en chicklits en af en toe een goed boek haha.
16. Ik kan uren op 9GAG spenderen
Het beste als ik in bed lig en moet gaan slapen haha.
17. Ik ben in New York geweest
En het was AWESOME! Ik wil zo graag terug!
18. Ik kan niet op hakken lopen :(
Ik kan het wel, maar mijn enkels zijn er te zwak voor dat het na een kwartier al een hel wordt :(
19. Ik woon nog bij mijn ouders thuis
Ik ben nog maar net 17 en ik heb nog geen geld om op kamers te gaan wonen... Al zou ik het wel heel graag willen.
20. Thats me!
















Dit was in NY haha :)

Hierbij mijn 20 facts about me post. Ik hoop dat jullie wat meer over mij te weten zijn gekomen :)
Als je nog vragen hebt mag je me altijd mailen (itsalovelylifestyle@gmail.com) of twitteren (@itsalovelylife1)

Liefs, Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten