dinsdag 7 oktober 2014

Mijn Dagelijkse Beauty Routine

Hi!

Omdat ik toch helaas wel een probleem huid heb, is mijn dagelijkse beauty routine heel belangrijk voor me. Zo zorg ik ervoor dat mijn huid goed schoon en fris blijft. 


















Ik begin met het eraf halen van mijn oog make-up. Dit doe ik met de Pur bleuet oog en gezichtsreiniger van Yves Rocher. Ik gebruik dit product alleen voor mijn ogen omdat ik het nogal vet vind voor de rest van mijn gezicht. De Pur bleuet verwijdert al mijn oog make-up goed en omdat hij iets vetter is droogt de huid rond je ogen niet uit. 
De Pur bleuet oog en gezichtsreiniger is te koop voor 3.95.- bij elk Yves Rocher winkel.
















Als mijn ogen schoon zijn ga ik verder met de rest van mijn gezicht. Om mijn foundation eraf te halen gebruik ik de Dr. van der Hoog Purity reinigingsmelk. Dit is een hele milde reinigingsmelk die 100% zeepvrij is en ervoor zorgt dat je huid niet uitdroogd. Ik doe de reinigingsmelk op een watje en ga over mijn hele gezicht om alle make-up te halen. Wat ik fijn vind aan deze reinigingsmelk is dat je maar een klein beetje nodig hebt voor je hele gezicht, zo doe je er een lange tijd mee :)
De Dr. van der Hoog Purity reinigingsmelk is voor 4.99.- te koop bij Kruidvat.
















Als mijn gezicht helemaal make-up vrij is maak ik hem nog een keer extra schoon met de Neutrogena Visibly Clear pink grapefruit facial wash. Dit is een face wash speciaal voor de onreine huid en het gaat puistjes en andere ongewenste oneffenheden tegen. Ik ben dol op deze face wash! Je huid voelt zo schoon na het gebruik en na een tijdje zie je echt verschil :) 
Ik heb deze face wash afgelopen vakantie in Engeland bij de Tesco voor £4.50 gekocht. Toen ik terug in Nederland was heb ik stad en land afgelopen om hem te vinden, maar helaas is hij nergens te vinden :(
















Als één na laatste gebruik ik de Yves Rocher Sebo Végétal reinigingslotion voor de gecombineerde tot vette huid. Deze lotion verwijdert het overtollige talg en verfrist de huid. Helaas gaat mijn huid wel een beetje trekken na het aanbrengen van de lotion en ik denk dan ook niet dat ik hem opnieuw ga kopen. 
de Yves Rocher Sebo Végétal reinigingslotion is te koop voor 3.95.- in elk Yves Rocher winkel.













Als laatste gebruik ik de Tea Tree Dag en Nachtcrème voor de onzuivere huid van het Kruidvat huismerk. Deze crème hydrateert en verzacht mijn huid goed door het kamillie extract wat erin zit. Jammer genoeg duurt het wel lang voordat alles in mijn huid is getrokken. Al met al is het geen topcrème, maar zit je even krap bij kas dan is dit een prima crème.
De Kruidvat Tea Tree Dag en Nachtcrème is te koop voor 1.99.- bij het Kruidvat.


Als ik dit lijstje heb afgewerkt is mijn huid helemaal schoon en zacht en kan ik lekker mijn bedje in :)
Zoals je ziet gebruik ik niet één specifieke lijn voor je huid. Ik vind het namelijk leuk om af te wisselen en steeds nieuwe producten uit te proberen. Grote kans dus dat over een paar maanden alle producten veranderd zijn.

Welke producten gebruiken jullie om je huid schoon te maken? Of zijn jullie van die lucky bastards die aan alleen wat water genoeg hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten