zondag 5 oktober 2014

Hi iedereen!

Hi!

Welkom op mijn gloednieuwe blog!
Eerst even iets over mijzelf :)
Mijn naam is Emma en ik ben 17 jaar. ik ben net begonnen aan het eerste jaar van mijn opleiding en heb het daar erg naar mijn zin! Mijn hobby's zijn paardrijden, make-up, fashion, lezen, lekker bakken en nog veel meer!

Het idee om een blog te beginnen zat al heel lang in mijn hoofd, maar ik wist niet hoe of waar ik moest beginnen en dus deed ik het niet. Het idee bleef echter in mijn hoofd rondspoken en op een gegeven moment (ik was mijn kamer grondig aan het schoonmaken :p) heb ik besloten het gewoon te gaan proberen! en het is gelukt :) Mijn blog is nog lang niet af en er moet nog veel aan het uiterlijk gedaan worden, maar je moet ooit beginnen toch?

Het zal voornamelijk een beauty blog worden met veel posts over fashion en make-up, maar ook DIY, alles wat ik mee maak en lekkere receptjes om te bakken zullen voorbij komen.

In het begin zal ik twee keer per week een post plaatsten en wie weet, misschien over een tijdje wel vaker. Het is voor mij natuurlijk ook allemaal nieuw, dus we gaan kijken hoe het gaat uitpakken :)
Ik heb er super veel zin in en ik hoop jullie ook!

Liefs, Emma

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12971451/?claim=hjkwetz7vfy">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten