vrijdag 10 oktober 2014

Mijn Top 5 Nagellak :)

Hi,

Elk meisje dat van beauty houdt, is volgens mij dol op nagellak. Ik ook dus! Op mijn kamer heb ik twee grote bakken vol met eindeloos veel kleuren staan :).
















1. Hema Long Lasting Nailpolish     Blue Green     2.50.-

Dit is bij uitstek mijn favoriete kleur. Ik ben altijd al fan van HEMA nagellak geweest omdat ze lekker budget zijn en een goede kwaliteit hebben. De kleuren zijn goed dekkend en met twee laagjes hebben je nagels al genoeg kleur om lekker op te vallen.

















2. Hema Long Lasting Nailpolish     Bright Maroon     2.50.-
Deze donker/bordeaux rode kleur is perfect voor deze tijd van het jaar, lekker herfstig en niet te donker. Ik draag deze nagellak vaak bij wat meer 'saaie' outfits (effen bruin, grijs, of zwart) om toch een beetje kleur te krijgen.

















3. Essence Nail Art Special Effect Topper Feather Effect     Bird of Paradise     1.89.-
Geen kleurtje, maar een topcoat. Wel een hele toffe! lak eerst je nagels in je mooiste kleurtje, bijvoorbeeld de Hema Blue Green ;) en gebruik dit lakje dan als topcoat. Super simpel, blijft lang zitten en je krijgt een super leuk veertjes effect. Lekker feestelijk of voor als je gewoon vrolijk bent.
















4. KIKO Nailpolish     Gray     +/- 3.50.-
Dit is mijn enige grijze nagellak en een andere heb ik ook niet meer nodig zo goed is dit lakje. Ik heb dit lakje al een paar jaar en hij is nog net zo vloeibaar en dekkend als toen ik hem kocht :). Deze kleur is heerlijk voor elke dag want hij past overal bij! Hoe makkelijk.
(sorry voor de slechte foto)
















5. Catrice Nail Lacquer     The Monkey Gets Funky     +- 3.00.-
Als laatste een mooi nude lakje. Ook deze kan bij elke outfit vanwege zijn neutrale kleur. Ik ben dol op de bruin tinten die in dit potje zitten en omdat ik dit meer een herfst lakje vind kan ik hem met dit weer eindelijk weer lekker dragen :)



Dit zijn mijn favoriete nagellakjes van nu :) allemaal lekker budget en goed te combineren:)

liefs, Emma

1 opmerking:

  1. De hema lakjes zijn inderdaad erg fijn, en die van Essence zou ik ook graag testen!

    BeantwoordenVerwijderen