maandag 6 oktober 2014

Review: Essence Hello Autumn Bronzer

Hi!

Mijn eerste echte beauty review! jippie :)

voor deze eerste review heb ik een van mijn favoriete producten van dit moment gekozen. De titel zegt het al, de Hello Autumn bronzer van het merk Essence.














De Hello Autumn Bronzer is te koop voor 3.39.- bij het Kruidvat. Een koopje dus :)
Door de verschillende tinten die in het doosje zitten wordt het niet te donker, maar geeft de bronzer een mooie subtiele glow op je wangen die perfect is voor deze tijd van het jaar. De kleuren zijn helaas iets donkerder uitgevallen op de foto's maar vullen elkaar goed aan. 
















De bronzer komt in een rond en simpel maar stijlvol doosje en is lekker groot waardoor je er zeker een tijdje mee kan doen. Ik vind het bladpatroon wat er in verwerkt is heel mooi en het maakt het geheel echt af. 

De bronzer is fijn in gebruik en heel zacht op je huid. Hij blijft een lange tijd zitten en geeft je gezicht net iets meer kleur.


Zoals ik al zei ben ik fan van deze bronzer en zal hem dan ook nog deze hele herfst lekker op mijn wangen blijven smeren :)

Liefs, Emma


Geen opmerkingen:

Een reactie posten