vrijdag 17 oktober 2014

Loving: de L'Oréal True Match Foundation

Hi!

Ik ben een huge foundation fan. Waarom? Omdat het zoveel met mijn uitstraling kan doen! Het geeft me een frisse look en het verbergt ongewenste oneffenheden. Nu heb ik ook dagen gehad, in het begin van mijn make-up tijd, waarbij ik oranje uitsloeg. Maar zo begint iedereen toch? Je moet de goede kleur vinden en dat is maar wat lastig! Mijn tip: ga een keer naar een winkel als Douglas of Ici Paris en vraag of zij even willen kijken naar jou huid en welke foundation daar het beste bij past. Zij weten hier veel vanaf en zullen verschillende merken en tinten op je huid uitproberen om te kijken wat het natuurlijkst staat.

Mijn current favourite foundation is, zoals de titel al zegt, de True Match van L'Oréal Paris. Deze foundation is lekker licht, super gemakkelijk te blenden en geeft je geen masker effect. Een klein beetje doet al veel voor je gezicht en hals en geeft het een frisse, natuurlijke uitstraling.

Ik gebruik de True Match in de kleur C1 Ivory Rose omdat deze het beste bij mijn huid past. Ik gebruik deze foundation samen met de transparant pressed powder van Essence om te zorgen dat mijn foundation de hele dag blijft zitten.
Ik heb andere foundations geprobeerd maar kom toch altijd weer bij deze terug. Voor mij is deze foundation echt een True Match!

De True Match foundation kost 15.99.- en is te koop bij o.a. het Kruidvat en de Etos.

Liefs, Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten