dinsdag 21 oktober 2014

My Favourite Series!

Hi!

Vandaag even geen make-up, maar series!
Ik ben dol op series kijken. Elk momentje dat ik kan vinden pak ik lekker mee ;). Op de bank of in bed, met een deken en wat lekkers erbij en lekker genieten.

Ik kijk een heleboel verschillende series tegelijk haha. Bij een aantal series kan ik helaas elke week maar één aflevering kijken en bij andere kan ik heerlijke marathons houden.











De serie waar ik momenteel aan verslaafd ben is FRIENDS! I love it! Ik ben nog in het beginstadium van de serie dus heb gelukkig nog heel veel te gaan. Ik kan heerlijk lachen om deze serie en als ik me even niet zo lekker voel, maakt het me vaak weer happy.

Friends gaat over een hele hechte vriendenclub van zes mensen: Joey, Ross, Chandler, Phoebe, Monica en Rachel. Ze wonen tegenover elkaar en maken samen de leukste dingen mee. 














Mijn andere verslaving is Arrow. veertig minuten naar Stephen Amell en Colton Haynes kijken werkt heel rustgevend, de serie zelf iets minder haha. 

Oliver Queen is vijf jaar weggeweest en komt terug in Starling City. Via een boekje van zijn vader krijgt hij een lijst met alle namen van mensen die niet deugen in Starling City. Oliver besluit hierom het kwaad te bestrijden met zijn pijl en boog.










Verder ben ik dol op Pretty Little Liars! Ik moet wachten tot 2015dan want dan komt het nieuwe seizoen pas weer maar gelukkig hebben we nog de oktober special!

Hanna, Emily, Spencer, Aria en Allison zijn een hechte vriendenclub tot dat Allison ineens verdwijnt. Dan krijgen de meiden een sms'je ondertekend met -A. Is dit een grap van Allison of is er meer aan de hand? 











Als laatste is Switched at Birth ook een grote favoriet bij mij. Ik mag het kijken voor mijn opleiding (hoe leuk is dat!) maar ook hier moet ik helaas wachten tot het volgende seizoen.

In Switched at Birth blijken Daphne en Bay bij de geboorte te zijn verwisseld. Hier komen ze achter als Bay op school, voor biologie, een bloedtest moet doen. Ze ontmoet Daphne alleen is Daphne doof. De verschillen tussen de twee families kunnen niet groter zijn maar samen proberen ze er het beste van te maken.

 Welke series kijken jullie?

Liefs, Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten